Sme jednotka v kvalite

VOĽBA SPOTREBITEĽOV 2023 – Poctivá BERTO šunka je víťazom v kategórii Údeniny

Je rozhodnuté!

18. mája sa v hoteli Doubletree by Hilton konal slávnostný galavečer vyhlásenia víťazov programu Voľby spotrebiteľov 2023, ktorú už 12-sty krát vyhlásila spoločnosť Atoz Marketing Services.

Po našej Francúzskej šunke, víťazovi minulého ročníka, máme ďalšieho víťaza. V kategórii Údeniny vyhrala naša Poctivá Berto šunka. Určite ju poznáte! Je výrazná nielen svojim tmavomodrým obalom, ale aj vôňou, chuťou a tradičnou kvalitou. Poctivé plátky šunky z vybraných kusov bravčového stehna vynikajú minimálne 90 % podielom mäsa, o 25 % nižším množstvom soli aj o 20 % nižším množstvom sodíka a pomáhajú tak udržiavať krvný tlak v zdravej norme

Absolútnym víťazom marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2023 sa stal Pribináčik Tyčinka s tvarohom od spoločnosti Savencia Fromage & Dairy SK.

Členov poroty najviac zaujal primárne z dôvodu praktickosti a celkového ekologického spracovania produkt Denkmit Tuhý prostriedok na umývanie riadu 2v1 s Aloe vera od dm drogerie markt. A ten získal aj ocenenie Víťaz poroty.

Ako uvádza tlačová správa od spoločnosti Atoz “Takmer 40 % zákazníkov priznáva, že radi skúšajú novinky. Ak sú navyše označené ako najlepšie novinky roka, u 64 % kupujúcich to zvýši pravdepodobnosť, že si takéto produkty vložia do košíka. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MNForce na vzorke tisíc respondentov, ktorý sa uskutočnil v závere minulého roka. Titul Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka preto zohráva významnú úlohu v nákupnom rozhodovaní spotrebiteľov.“

Aj preto sme sa aj my rozhodli znova zabojovať o priazeň spotrebiteľov práve v tejto ankete.

„O priazeň spotrebiteľov bojovali bok po boku malí i veľkí producenti v 34 potravinových a 11 nepotravinových kategóriách. Novinky uvedené na trh od januára 2022 do apríla 2023 hodnotila prostredníctvom online dotazníka reprezentatívna vzorka 2 000 spotrebiteľov.“

Partneri programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2023:
▪ partner programu: Zväz obchodu SR
▪ odborní partneri: NIQMNForce
▪ B2B mediálni partneri: kongres SamoškaTovar&Predaj
▪ B2C mediálni partneri: Store MediaTeraz.skWoman.sk
▪ špeciálni partneri: Email kampaneParilla SoundWau Studio

kompletný zoznam víťazovom nájdete na stránke https://www.volba-spotrebitelov.sk/vitazi-rocnika-2023/

Ďakujeme za dôveru a veríme, že v každom súste cítite vášeň a poctivosť, ktorú do našich BERTO produktov vkladáme.

O Voľbe spotrebiteľov

Ocenenie Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru. Program už dvanásť rokov organizuje skupina Atoz Marketing Services na Slovensku a 21 rokov v Česku. Spoločnosť Atoz Marketing Services sa už od roku 1993 zaoberá B2B komunikáciou v oblasti retailu, logistiky, obalového priemyslu, farmácie a segmentu HoReCa. Zahraničné aj tuzemské prieskumy ukazujú, že pri nákupe hrá jednu z najdôležitejších rolí dôvera v značku, preto spoločnosť Atoz Marketing Services organizuje nezávislý marketingový program Dôveryhodné značky.