Absolútnym víťazom marketingového programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2023 sa stal Pribináčik Tyčinka s tvarohom od spoločnosti Savencia Fromage & Dairy SK.
Členov poroty najviac zaujal primárne z dôvodu praktickosti a celkového ekologického spracovania produkt Denkmit Tuhý prostriedok na umývanie riadu 2v1 s Aloe vera od dm drogerie markt. A ten získal aj ocenenie Víťaz poroty.
Ako uvádza tlačová správa od spoločnosti Atoz “Takmer 40 % zákazníkov priznáva, že radi skúšajú novinky. Ak sú navyše označené ako najlepšie novinky roka, u 64 % kupujúcich to zvýši pravdepodobnosť, že si takéto produkty vložia do košíka. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MNForce na vzorke tisíc respondentov, ktorý sa uskutočnil v závere minulého roka. Titul Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka preto zohráva významnú úlohu v nákupnom rozhodovaní spotrebiteľov.“
Aj preto sme sa aj my rozhodli znova zabojovať o priazeň spotrebiteľov práve v tejto ankete.
„O priazeň spotrebiteľov bojovali bok po boku malí i veľkí producenti v 34 potravinových a 11 nepotravinových kategóriách. Novinky uvedené na trh od januára 2022 do apríla 2023 hodnotila prostredníctvom online dotazníka reprezentatívna vzorka 2 000 spotrebiteľov.“
Partneri programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2023:
▪ partner programu: Zväz obchodu SR
▪ odborní partneri: NIQ, MNForce
▪ B2B mediálni partneri: kongres Samoška, Tovar&Predaj
▪ B2C mediálni partneri: Store Media, Teraz.sk, Woman.sk
▪ špeciálni partneri: Email kampane, Parilla Sound, Wau Studio
kompletný zoznam víťazovom nájdete na stránke https://www.volba-spotrebitelov.sk/vitazi-rocnika-2023/
Ďakujeme za dôveru a veríme, že v každom súste cítite vášeň a poctivosť, ktorú do našich BERTO produktov vkladáme.
O Voľbe spotrebiteľov
Ocenenie Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru. Program už dvanásť rokov organizuje skupina Atoz Marketing Services na Slovensku a 21 rokov v Česku. Spoločnosť Atoz Marketing Services sa už od roku 1993 zaoberá B2B komunikáciou v oblasti retailu, logistiky, obalového priemyslu, farmácie a segmentu HoReCa. Zahraničné aj tuzemské prieskumy ukazujú, že pri nákupe hrá jednu z najdôležitejších rolí dôvera v značku, preto spoločnosť Atoz Marketing Services organizuje nezávislý marketingový program Dôveryhodné značky.