VOĽBA SPOTREBITEĽOV 2025 – EXTRA RADA je víťazom v kategórii Balené údeniny

Je rozhodnuté!

15. mája 2025 v priestoroch Národného futbalového štadióna v Bratislave sa konal slávnostný galavečer vyhlásenia víťazov programu Voľby spotrebiteľov 2025, ktorú už 14-sty krát vyhlásila spoločnosť Atoz Marketing Services. Po našej Poctivej BERTO šunke, víťazovi ročníka 2023, máme ďalšieho víťaza. V kategórii Balené údeniny vyhrala naša Extra rada. S našou víťaznou Extra radou zažijete pravú kvalitu s našou novou EXTRA radou. Každý kúsok je vyrobený z tých najkvalitnejších surovín a starostlivo dochutený tak, aby priniesol nezameniteľný zážitok aj pre tých najnáročnejších gurmánov. EXTRA rada je symbolom poctivého mäsiarskeho remesla s vysokým podielom mäsa a bez lepku, laktózy a alergénov. Stavte na kvalitu, ktorá nikdy nesklame.

Víťazstvo v programe Voľba spotrebiteľov je pre ocenené produkty akcelerátorom predaja. Pre takmer dve tretiny spotrebiteľov je logo Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka stimulom pre nákup daného výrobku. Až 70 % zákazníkov preferuje produkty ocenené v nezávislých testoch, akým je aj tento program, je druhým motívom k nákupu produktu hneď za odporučeniami známych. Navyše, až 87 % ľudí hovorí, že keď sa im nový produkt osvedčí, neváhajú naň prejsť. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MNFORCE, ktorý realizovala v októbri 2024 na reprezentatívnej vzorke tisíc respondentov. Víťazi a nová kampaň „Palec hore pre rozumný nákup“ vstupujú do printu, rádia obchodného reťazca Tesco, outdooru a aj na podujatie Kongres Samoška. Víťazov programu čaká silná mediálna podpora naprieč viacerými kanálmi – od kampane v časopise Tovar&Predaj cez inzercie v mesačníkoch Moje zdravie a Moja psychológia až po prezentáciu na portáloch Teraz.sk a Woman.sk. Ocenenie Voľba spotrebiteľov nie je len prestížou, je aj silným nástrojom komunikácie. Svojím víťazstvom sa v minulosti radi pochválili aj samotní víťazi. Logo programu využili spoločnosti AC Marca Czech Republic, dm drogerie markt, Melitta ČR, Pinko, Coop Jednota Slovensko, Kaufland Slovenská republika, Billa, Danone či Goral.

Zoznam víťazných produktov

O voľbe spotrebiteľov

Ocenenie Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru. Program už dvanásť rokov organizuje skupina Atoz Marketing Services na Slovensku a 21 rokov v Česku. Spoločnosť Atoz Marketing Services sa už od roku 1993 zaoberá B2B komunikáciou v oblasti retailu, logistiky, obalového priemyslu, farmácie a segmentu HoReCa. Zahraničné aj tuzemské prieskumy ukazujú, že pri nákupe hrá jednu z najdôležitejších rolí dôvera v značku, preto spoločnosť Atoz Marketing Services organizuje nezávislý marketingový program Dôveryhodné značky.

Táto webová stránka používa cookies na zlepšenie vášho zážitku z prehliadania a zabezpečenie správneho fungovania stránky. Pokračovaním v používaní tejto stránky potvrdzujete a prijímate používanie cookies.

Prijať všetky Prijať len potrebné